Explorer Weapon Pack
After purchase, the following rare weapon blueprints can be added to the game. After owning the weapon blueprints, you can manufacture + upgrade them in the weapon equipment room in the camp. 1. Hand Cannon (Rare Weapon Blueprint): The hand cannon has extremely strong penetration and powerful power. This weapon can gain a huge advantage in fighting against zombies through penetration. Since the weapon uses electromagnetic charging technology, the weapon has almost no recoil. The only flaw is that the weapon needs to wait for a while after pressing the trigger before it can be fired again. 2. Vanguard (Rare Weapon Blueprint): This is an advanced electromagnetically driven submachine gun designed in 2047 specifically for street fighting. The weapon has an extremely high rate of fire and is good at dealing with single enemies. 3. Ares (Rare Weapon Blueprint): When this weapon fires, it emits a beam of energy field. The huge energy field can push away all obstacles along the way. Because this energy cannon is so powerful, people named it after Ares, one of the ancient Greek gods.