Enervator
Sovereign Colonies scientists developed the Enervator from an over-driven focus coil to humanely eliminate dangerous specimens. The Enervator delivers a precision blast causing instantaneous electrocution and molecular destabilization in the target. In test subjects, death was instantaneous.