Endzone - A World Apart: Distant Places
It has been centuries since we started to regain our foothold on the surface of the earth. Up to this day, we have strived to establish a flourishing haven, much more than just a shelter to withstand the harsh environment we find ourselves in. It’s a place that provides safety, health care, education and even electricity, but most importantly, it’s a place everybody can call their home. A place to pursue happiness. But even after reaching these important milestones and creating a new and healthy civilization, our people are still curious as to what lies ahead. Being the pioneers they are, they want to reach out to other survivors and discover new and exciting places beyond the borders of the settlement. They want to uncover the Distant Places, far, far away that so many legends speak of.