Eco Mahjong
The classic Mahjong game with a thrilling story! The beloved Mahjong game just got a new look! Now you can enjoy the classic gameplay of the popular tile-matching strategy while exploring the beautiful town of Greenville and discovering its story. The once-beautiful, thriving town of Greenville is now on the edge of an ecological catastrophe. The Walkers, the animal family of travelers can’t allow it to happen! They hurry to Greenville and see it covered in pungent mist and smog. The local river is polluted by industrial waste, fish and birds vanished. The cause of this disaster is Extracting Company Evil, Inc., which pollutes the environment. Together with Walkers you will restore the land and the water, plant flowers, trees and bushes, and stock the pond with fish and craw fish! The cruel Boss of Evil, Inc. will stand on your way trying to stop the restoration of the town! Do you have enough courage to challenge him and save Greenville’s nature? - CLASSIC Mahjong puzzles! - 100+ levels to explore! - Clear and sharp tile design! - Intriguing story full of twists!