Dyna Bomb 2
Jack and Ela are on vacation on a beautiful tropical island. Unaware of DR.Brutus they sip fruit juices and talk about their past adventures. They are interrupted by Dr. Brutus's voice. A loud explosion destroys the kiosk where they were relaxing and so they decide to make the bad guy pay for it. Thus begins their new adventure and You will be the protagonist. Choose one of the two heroes or both if you prefer to play with a freind. Fly and shoot bombs across 8 different beautiful and colorful levels. Discover secret levels and find the way to the secret world. Buy new weapons and other types of upgrades that will help You on your adventure. Defeat all of Dr.Brutus' followers and help Jack and Ela to clean up the wonderful island they are on. 8 Different Worlds. 8 Different levels for each world. A unique boss for each world. Secret levels. Secret world. Hidden areas. Amazing co-op mode.