On sale: save R129,50, ends in 4 days
DON'T BE AFRAID Your name is David, you are 11 years old... and this is the end of your innocent childhood. You have woken up in a dark, cold room. Despite the darkness, you are trying to recognize the surroundings, but in vain. You don't know, where you are. Frightening sounds can be heard all around you, the feeling of helplessness fills in your soul. You are too afraid to walk alone in this terrifying space... but you have to. Your memories are slowly coming back. You remember a strange man... in a mask. Did he kidnap you? Where is your torturer? The fear of unknown drives you to actions. You are desperately trying to find the way out of this nightmare. The worst part of this story is the fact, that someone always keeps an eye on you. And this person finds watching you very entertaining. Remember, the fate of a victim is sealed once it is in the hands of a sadistic psychopath. If you want to survive, grow up. Quickly. THE GREAT PERHAPS The Great Perhaps tells the story of an astronaut returning to Earth destroyed by natural cataclysms. There, among the ruins he finds an unusual artifact — an old lantern, in the light of which you can see glimpses of another time and travel to the past. Experience constant time traveling between an empty, melancholic scenery of the post-apocalyptic Earth and its vivid days gone by. The hero will face the danger in the post-apocalyptic present, as well as in the past. Help him on his journey to find out the true cause of the disaster and save the planet! --- Parts of this bundle might require manual installation (manage Games and apps).