Dome Keeper - Assessor Gear Pack
Purchase the Dome Keeper: Assessor Pack to unlock an exclusive keeper skin and a dome pet. Treat the Assessor to these cosmetic goodies so they can dress to impress... as they assess! Dome Keeper: Assessor Pack includes: -The Arcane Cloak – keeps you warm AND makes you look mysterious. -The Sea Dragon - it might be small but it has a loud, welcoming voice.