Do You even Forklift?
Silly physics-based forklift game inspired by Ghibli and Japanese car culture! Use your forklift skills in logic puzzles with many unexpected outcomes! When all you have is a Forklift, everything looks like a palette. Take a flight to Ghibli stylized JAPAN! Let your forklift loose on a peaceful prefecture. - Travel through the whole island and solve more than 30 puzzles to learn your story. - Some truck takes your parking place? No problem, you can forklift them! - Place Kei Cars in the right parking spots, - They can have alarms, - And might be Wired, - Be smart about parking gates, - Use illegal moves when no one sees, - But sometimes you can help others. Maybe they will show you how to cook Ramen? Of course, using a forklift! Featuring: - An elegant forklift straight from Japan (that's you) - A lot of kei cars to stick on the fork, - A dedicated beep button (!!!)