DMC5SE - 3 Blue Orbs
Blue Orbs can be used in Devil May Cry 5 Special Edition to increase your maximum health gauge by one segment. Note: The maximum number of Blue Orbs you can acquire thruogh gameplay is 14. Purchasing additional Blue Orbs above this number will not have any effect. Compatible only with Devil May Cry 5 Special Edition.