DLC Mini-game "Kanna Raising Simulator"
Adds the ultra weird mini-game "Kanna Raising Simulator" to the EXTRA menu. Capture a variety of materials to make fertilizer and grow your very own Kanna! There are loads of potential Kannas to grow, and you can check out every one you've completed in "Kanna's Strangallery"!