Digimon Survive Extra Monster: Guilmon
Contains the trainable unit, Extra Monster: Guilmon. Guilmon is a Free Monster, requiring Evolution items found through exploration or battle to evolve it. Note that Free Monsters cannot be devolved after evolution. *Guilmon can be evolved to Growlmon (Champion) -> WarGrowlmon (Ultimate) -> Gallantmon (Mega).