Deus Ex: Mankind Divided - Augmented Covert Agent Pack
The Augmented Covert Agent Pack contains the Desperate Measures Extra in-Game Mission, a compilation of re-skins for Adam's Armor and Trench Coat, a re-skinned Pistol and Combat Rifle, various ammunition packs, weapon upgrades, and more! With this pack, you will be able to both sport a custom look, and obtain additional tools to support your play style of choice.