Detective Pack
This DLC includes the following items: Master Sleuth Outfit The Greatest Detective Outfit Ukrainian Jon Outfit. In this story-driven detective thriller, a young Sherlock Holmes struggles to prove himself as he navigates an exotic, dangerous island in the Mediterranean to investigate the mystery of his mother's death.