Dead Rising 3: Operation Broken Eagle
Episode 1 of the Untold Stories of Los Perdidos puts you in control of Spec Ops Commander Adam Kane on a mission that challenges everything he believes – capture the missing President of the United States. This new side story features a new mission, 5 new weapons, 1 new combo weapon, 1 new vehicle, and a new clothing outfit, plus additional Gamerscore and the ability to carry PP (XP) back to DR3.