Dark Grim Mariupolis
Introducing “Dark Grim Mariupolis”, a point'n'click adventure game set in a world, combining noir, Greek mythology, magic, mysticism, hopeless entourage of Greco-Roman Age of Decadence and stifling everyday routine. Encourage yourself and step into darkness… Enter Mariupolis, a dark place accompanied with confusing, strange music of no visible source. You are some sort of a detective, and therefore you need to investigate, but why? That’s the thing you’re going to find out… or, maybe not. Everything depends on you and sudden whims of Pentaculus, a grim god stretching its hands out over the whole city. Investigate and solve puzzles, while resisting dark and obscure grasp of Mariupolis, where the only things guarding you from its baneful influence are sarcasm and arrogance. And be aware – your hero might actually die.