Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
ABOUT THE GAME Phantom Liberty is a new spy-thriller adventure for Cyberpunk 2077. When the orbital shuttle of the President of the New United States of America is shot down over the deadliest district of Night City, there’s only one person who can save her — you. Become V, a cyberpunk for hire, and dive deep into a tangled web of espionage and political intrigue, unraveling a story that connects the highest echelons of power with the brutal world of black-market mercenaries. Infiltrate Dogtown, a city-within-a-city run by a trigger-happy militia and ruled by a leader with an iron fist. With the help of NUSA sleeper agent Solomon Reed (Idris Elba) and the support of Johnny Silverhand (Keanu Reeves), unravel a web of shattered loyalties and use your every skill to survive in a fractured world of desperate hustlers, shadowy netrunners, and ruthless mercenaries. Built with the power of next-gen hardware in mind, Phantom Liberty offers brand-new gameplay mechanics, nail-biting courier jobs, gigs, and missions — and a thrilling main quest where freedom and loyalty always come at a price.