Crysis 2 - Retaliation Pack
In the Retaliation Pack the multiplayer battlefield is expanded with 4 brand new maps supporting all game modes - Park Avenue, Transit, Shipyard, and Compound. Adapt. Upgrade. Dominate. Be The Weapon.