CrossfireX: Operation Spectre
Witness the aftermath of Operation Catalyst firsthand in the second part of the CrossfireX single player campaign, developed in partnership with Remedy Entertainment. In Operation Spectre, join the Black List Mercenaries on a mission to infiltrate a moving cargo train and extract dangerous intel before it reaches the Global Risk base. New tools are now at your disposal including the legendary Spectre Suit, a tactical game-changer.