CrossfireX: Operation Catalyst
Experience the first part of the CrossfireX single player campaign, developed in partnership with Remedy Entertainment. In Operation Catalyst, take control of a Global Risk Unit as they traverse through enemy territory in order to save their captured squad mate and uncover the dark secrets of the Black List Mercenary Group.