Construction Simulator - Spaceport Bundle
If you had to choose between mighty excavators and speedy rockets, what would you pick? Exactly, both of them with the Construction Simulator – Spaceport Bundle! This special edition features the Construction Simulator base game and the Spaceport Expansion. It’s the perfect choice for everyone who wants to enhance their construction business with fun space-theme projects. Build your construction fleet with a selection of more than 80 licensed machines and vehicles from 24 renowned brands. They include not only Construction Simulator classics like Caterpillar or Liebherr, but also brand-new partners such as DAF and Wacker Neuson. Play on three different maps, with each of them offering an extensive campaign: establish your construction business in the idyllic fictive European city of Friedenberg, US-inspired Sunny Haven, or on a tropical peninsula exclusive to the Spaceport Expansion. There you will build facilities to send a research satellite into outer space. And if you need some support on your construction site, team up with your friends in the online multiplayer. There you can join forces with up to three other players. So what are you waiting for? GET TO WORK.