Comrade Rabbit Bundle
Treat yourself to something special with these two Artifex Mundi point&click games! Award-winning My Brother Rabbit is a masterfully crafted, heartwarming, whimsical adventure that takes you straight to the imaginative fantasy world through a child's eyes. Irony Curtain is a hilarious, brilliantly designed, fresh take to the genre in the tradition of old-school hits from Sierra and Lucas Arts.