Cluedo: Black Adder Crime Scene Bundle
The tale continues beyond the shadows of Tudor Mansion and into the dazzling sunlight of the Black Adder Resort! Mr Callan Coral, the manager of the Black Adder Resort and former business partner of Mr Boden “Boddy” Black, has invited everyone suspected of his business associate’s murder to lie low on his exclusive tropical island. Eager to get away from prying eyes in the aftermath of the party, everyone accepts the offer. However, things take a turn for the worse when they once again find themselves at the heart of another murder mystery! Shortly after revealing his plans to his guests, Callan Coral is found dead in the hotel lobby… The Black Adder Resort: Mr Callan Coral, a former business partner of Mr Boden “Boddy” Black, has invited everyone suspected of his business associate’s murder to lie low on his tropical island. However, things take a turn for the worse when they once again find themselves at the heart of another murder mystery! This crime scene includes a new player avatar, a different card back, a themed clue sheet, a snake dice set and 12 new tokens. The Black Adder Resort: Case File Revisited #1: A hyacinth blooms in death once more, bringing shades of gray to the Black Adder Resort crime scene! Agent Gray and Analyst Hyacinth join the suspect roster, but are either of them the real culprit? Or has the true murderer dragged them in to muddy the waters? This additional content includes two new suspects and four more tokens. INCLUDES: - The Black Adder Resort Crime Scene - The Black Adder Resort: Case File Revisited #1 Close another case and boost your detective credentials with Clue/Cluedo!