Cloak And Dagger Character and Level Pack
Download this level and character pack to play as Cloak and Dagger! Set immediately after Cloak and Dagger gain their incredible powers, players must help the two escape their evil captor, his super powered henchman, and work together through a series of puzzles using their unique new abilities.