Classic Black Panther Pack
In a re-telling of T’Challa’s origin story, Black Panther and his sister Shuri must evade the chaos of an invasion of their home country Wakanda and save their mother from the clutches of the villainous Klaw. This pack features 9 playable characters and a new vehicle!