Cities: Skylines - World Tour Bundle
Get inspired by different regions around the world with Cities: Skylines “World Tour”. This bundle includes two content creator packs and two radio stations. In detail: Heart of Korea Expand your City with Heart of Korea, a fresh, South Korean-inspired Content Creator Pack by Content Creator Elvis. Explore new cityscapes and get inspired by 60 new assets including service buildings, growable buildings that expand as your area develops, and 8 new unique buildings. Heart of Korea features 60 assets, including: 29 Growable low-density residential 17 Growable high-density commercial 6 service buildings 8 unique buildings K-Pop Station Get in the groove with some K-pop tunes! Straight from South Korea, K-Pop Station arrives to energize your city-management skills. K-Pop Station features 16 songs for more than 45 minutes of music! Skyscrapers The only way is up! Touch the sky with the “Skyscrapers” Content Creator pack by Feindbold. Enjoy 24 unique skyscrapers and high rises and their 20 variants inspired by iconic buildings from all over the world. Skyscrapers Content Creator Pack Key Features: North America: Four buildings reaching up to more than 200m, inspired by iconic structures from the late 1900s. Europe: Ten skyscrapers from countries all across the continent, including Germany, France, Italy, United Kingdom, Spain, and Poland. Asia: Four buildings based on modern structures from Japan, Singapore, and Taiwan. Australia: Two skyscrapers reaching up to more than 250m inspired by landmark Sydney buildings. Africa: Two buildings higher than 200m based on South African structures from the late 20th century. South America: Two skyscrapers inspired by high-rise buildings in Brazil and Argentina 80’s Downtown Beat Radio Station Feeling the asphalt melting under your feet? Got stuck in a traffic jam? What about stepping on a cramped train? Breathe in the modern City! Put your headphones on and lace up your rollerskates with the 80’s Downtown Beat radio.