Cities: Skylines - Downtown Bundle
Cities: Skylines' Downtown Bundle adds modern commercial wall-to-wall buildings and 16 modern lounge tracks. Chill out with nearly an hour of relaxing music while building city centers utilizing 39 unique models from modder Jason “AmiPolizeiFunk” Ditmars. CONTENT CREATOR PACK: MODERN CITY CENTER Modern City Center, the newest content creator pack for Cities: Skylines from modder Jason “AmiPolizeiFunk” Ditmars, adds 39 unique models featuring new wall-to-wall buildings. This is the first pack to include semi-transparent glass barriers and awnings, allowing both modders and veteran builders alike to create amazing new cities. DOWNTOWN RADIO Kick back and relax to the smoothest tunes in town on Downtown Radio, your one-stop-shop for modern lounge music in Cities: Skylines. This channel features 16 original songs with a retro twist, created especially for all the late-night city builders out there. Chill out with DJ Troy Anderson as he takes you through nearly an hour of relaxing tracks in this essential pack.