Chess Infinity: Maharaja Chess Sets
Step into the grandeur of royal palaces with the Maharaja Chess Sets, a collection inspired by the birthplace of chess itself—India. This pack includes 9 luxurious chess sets, each crafted from the finest materials, from richly grained wood to ivory and bone. Each edition in the Maharaja Set is a testament to craftsmanship and elegance, offering variations in style and material that reflect the timeless beauty of chess.