Carom Billiards
Carom Billiards is the most realistic and closest to reality billiards simulation available on store. A game of carambole is played with 2 players, each playing with a yellow or white ball. With their ball, players must hit simultenaeously the two other balls. It features: Highly realistic physic engine Ball react to cues impulse the way they would in reality and you can achieve in this billiard game all ball effects you would do on real pool tables. Very accurate controls and targeting Controls are designed to be intuitive and simple but yet allow you show off all your billiards techniques including back spin, top spin, left/right spins and more. 3D/2D Views Swith easily duing pool game between 2D and 2D views How to Play Rotate your queue around cue ball to choose direction. Then slide the left-hand cue slider to achieve the desired impulse.