Cardboard Knight Uniform Bundle
Get a hilarious new cardboard knight armor uniform useable for most playable characters. Comes with a Cardboard Knight Armor for the body(includes 6 skin styles) and Cardboard Knight Helmet Cosmetic Accessory (includes 6 skin styles).