Candleman
Candleman is a distinctive action adventure story entwined with low-light gameplay. Acting as a little candle who can burn for only 10 seconds, venture through an unsettling darkness with challenging levels and a smooth difficulty curve. Struggle to overcome obstacles based on the mechanics of light and shadow, explore a wide range of enchanted environments, and unveil hidden treasure as you seek the distant light.