Bus Driver Simulator - Soviet Legend
This legendary, medium-sized Soviet (Ukrainian) bus, manufactured from 1974 to 2006, can still be found in the streets of some countries of the former USSR. Its main advantages come from a simple and reliable assembly process, compensating for its tight cabin, narrow doors and overheat-prone engine. In total, 176,000 units were produced.