Bus Driver Simulator - Old Legend
This small bus, designed for transportation over short distances, was manufactured from 1967 to 1989. Its good maneuverability is an advantage both in urban conditions and on highways. It does not consume much fuel and is easy to maintain. The small windows are compensated by additional openings on the roof; the narrow doors have pneumatic actuators and allow only one passenger at a time. The vehicle does not have an individual door for driver access, and the driver’s cabin is separated from the passenger compartment by a curtain or a small partition.