Bot Capacity Upgrade
This upgrade doubles the amount of resources - including Ration Seals - that each Scavenger Bot will deliver to you at the Bench. Quickly stock up on Tungsten, Semiconductors, Scrap Metal, Somatic Gel, and Transducers. Resources can be used to craft weapon parts, consumable items, and suit upgrades.