Bomber Crew & Space Crew
This is Space Crew: Legendary Edition. The legendarily challenging single-player strategic survival simulation game! You are a captain in the United Defense Force, captain of your own star ship. Recruit your crew, customise your ship and head out to explore the galaxy, defending Earth against the mysterious extraterrestrial threat, known as the Phasmids! There will be challenges ahead. Crew members will be lost. Dangerous missions must be undertaken. Galactic Legends will be made! Bomber Crew is a World-war 2 strategic bombing sim, where completing the objective is just as important as keeping your crew alive, as death is permanent!