Blankspace
Blankspace is an escape room visual novel with point-and-click elements. Interact with Beryl, Investigate your surroundings, solve puzzles, and find your way out of a strange-looking room! Not sure what he's been doing the night before, Chris wakes up in a strange room, handcuffed to a pipe. He doesn't recognize the girl that wakes up next to him, but it seems they're both in a similar predicament. What's their story? Can they get out?