Beyond a Joke DLC
This DLC includes the following items: Beyond a Joke Quest Newcomer Outfit Widow's Outfit Race to outsmart a daring opponent who targets only rich people. The quest is activated by eavesdropping in Grand Saray. The second main quest (A Gilded Cage) must have been completed.