Ben 10 and Crayola Scoot Bundle
Ben 10 - It’s Hero Time! As Ben Tennyson, it’s up to you to save the world. Take on some of Ben’s most infamous enemies, including Zombozo, Queen Bee, and the Weatherheads. Unlock and transform into all ten of Ben’s incredible alien forms. Discover an exciting new story and use each alien’s unique combat moves to defeat enemies, solve fun puzzles and save the day. Crayola Scoot - Make your mark in this color-powered trick scooter championship! The crazier your combos, the more color you’ll splash on the scootpark – and in Crayola Scoot, color can change the world!