Own more, be more with a Battlefield 4 Premium membership. Premium expands the Battlefield by delivering all five expansions, 12 additional Battlepacks, and tons of weekly content. That’s great value for the content alone, plus the additional benefits of being a member. As a member you get treated to priority position in server queues and can participate in all Premium events. Plus, you get access to the expansion packs two weeks before the general public for that competitive edge. And just to make sure everybody else knows you’re a member, you can create a unique Battlefield experience with Premium-exclusive camos, paints, emblems, dog tags and more to dominate in style. But that’s not all—there are also more perks yet to be announced, so stay tuned.