Howdy, ARK Survivors! It's your old pal, Bob, here. And I've got some news that'll knock your socks off! I'm talkin' about ARK: Bob's Bundle, the ultimate package that combines two epic ARK adventures into one jaw-dropping deal. You'll get your hands on: ARK: Survival Ascended Respawn into a new era of dinosaur survival! ARK: Survival Ascended reimagines the beloved ARK experience with stunning Unreal Engine 5 graphics, bringing the prehistoric world to life like never before. Explore a breathtakingly beautiful island, tame and breed hundreds of awe-inspiring creatures, craft powerful tools and weapons, build sprawling bases, and fight your way to the top of the food chain. ARK: Bob's Tall Tales Join me, Bob, as I recount my legendary ARK adventures! Voiced by Karl Urban, I'll share my larger-than-life tales with young Meeka, voiced by Auliʻi Cravalho. Piece together my ARK saga by recovering my animated Explorer Notes, and experience the wonder, hijinks, and sheer two-fisted action of my incredibly true escapades across The Island, Scorched Earth, Aberration, and Extinction! Don't miss out on ARK: Bob's Bundle – the ultimate ARK experience!