Alien: Isolation - Trauma
Welcome to Trauma, the second add-on content pack for Alien: Isolation. This pack features three all-new maps for Survivor Mode, a time-based challenge to test your skills. Face off against a range of enemies across the medical bays of Sevastopol station. Will you evade, distract or confront them? You'll have to act fast if you want to survive. - Three new maps, including a claustrophobic scramble through the Sevastopol vents. - Play as Chief Medical Officer Lingard and get faster access to Medikits and distraction IEDs. - Destroy any trace of your research and save the survivors on the station.