Alien: Isolation - The Trigger
Welcome to The Trigger, the fifth add-on content pack for Alien: Isolation. Can you make Sevastopol safe? You’ve been given a box of explosives and the locations to set them. All you need to do now is pull the trigger… and stay alive. - Features three all-new Survivor Mode maps. Can you survive and get the highest score? - Play as Ricardo and learn the truth behind the explosives on board Sevastopol. - Avoid security alarms, take on Working Joes and above all, survive the Alien.