Adventure Horror Bundle
My Big Sister: Meet Luzia, a sarcastic twelve-year-old with a playful sense of humor. If you believe what she says, My Big Sister is an RPG-like adventure game that is not about her but about her sister Sombria. My Big Sister is a game about Luzia and Sombria, two sisters who are trying to get back home after being kidnapped by strangers and Luzia takes it upon herself to ensure they both make it home. Across the game’s multiple chapters and played from a top-down perspective, in My Big Sister, players can expect to clear puzzles and find specific items should they wish to advance through the game’s story, but be sure to take your time. With plenty of secrets and multiple endings, you’ll have your work cut out for you to make sure you get the ending Luzia and Sombria deserve. Features: Unique chapter based story Adventure style gameplay Top-down pixel artwork Original Soundtrack Just Ignore Them: Growing up we all knew that one kid who was absolutely terrified of the dark and convinced that there were monsters hiding beneath his bed, but what if it were true? Just Ignore Them is a Point and Click game that revolves around boy named Mark, who is locked in a never ending chase to escape the monsters that pursue him. After his father’s disappearance, the monsters started to appear, but one night can feel like a lifetime of pain, suffering and horror to a child... and fast forward to the present, Mark is now an adult, haunted by a troubling past. Written more like a movie, as opposed to a videogame, in this 8-bit psychological horror, Mark’s actions can wreak devastating consequences in the future and affect the ending to his story, so choose wisely, Mark’s fate depends on it. Features: Unique chapter based story Point and Click gameplay with an adventure element to it Top-down pixel artwork Original Soundtrack Red Bow: Red Bow is a top-down, creepy adventure game that sets players in the role of Roh, a young girl who gets trapped in a bizarre nightmare filled with creepy monsters! Roh finds herself trapped in a strange dark nightmare world. Help her realize what role she plays by exploring creepy environments. Solve puzzles and find hidden secrets on your adventure. The items you find along the way will decide on which ending you get! Features: Decide people’s fates in the world of the void Explore your environment to solve puzzles Meet creepy eerie monsters Multiple endings This game depicts scenes of death and suicide and is not recommended for a younger audience or those who are sensitive of the topic.