Above Snakes
Craft your world. Survive the Wilds. Discover the secrets of the land. Step into a handcrafted Wild West-inspired world in this relaxing isometric adventure RPG with light survival elements. Build, explore, farm, and fight as you piece together your own unique journey across shifting biomes and mysterious threats. Shape the World Around You Unleash your creativity by crafting a living world from over 100 modular world pieces. Each biome brings new materials, resources, and environmental challenges. Build, explore, and evolve your surroundings, one piece at a time. Survive, Craft, and Thrive Scavenge for resources, cook nourishing meals, and build vital workstations like furnaces, sawmills, and anvils. Master crafting to unlock powerful weapons, tools, and gear that help you hunt, fish, and face the dangers that lurk beyond. Build Your Frontier Base Use an intuitive modular system to create your personal outpost—from rustic cabins to cozy farms. Add furniture, plant a garden, and enjoy a peaceful sunset on your porch… before venturing back into the wild. Farm and Flourish Grow wild herbs and vegetables, maintain your crops with watering and fertilizer, and harvest the fruits of your labor. Farming is key to survival—and beauty—in your custom world. Whether you’re settling in for a quiet evening of fishing or braving a dark biome full of Lost Souls, this is your world to build—and your story to tell.