Forza Horizon 5 Car Pass
Get instant access to 42 extra cars at one low price, including 8 Formula Drift cars! All cars included in the Car Pass grant you a one-time only, free addition of each car to your game garage, with no additional in-game credit cost. The Car Pass is included with Deluxe and Premium Editions, and the Premium Add-Ons Bundle. Get the Forza Horizon 5 Car Pass today!