The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan (Xbox Version)
You play as Amelia, a brilliant expert on Roman mythology and a new asset of the Myth Seekers agency. Your assignment is to continue the investigation of a fellow operative who recently vanished under mysterious circumstances. The first order of business is to locate the Vesuvian Codex and get in touch with an Italian agent named Lorenzo. Together you will need to track down the powerful artifact called Vulcan's Hammer. Time is of the essence as evil forces are also looking for the relic. During this stunning adventure you will travel across Italy, solving countless puzzles and looking for clues in hidden object scenes. Learn the truth behind the destruction of Pompeii and face off against the enemies of the Agency as you race to prevent another catastrophe!