Huey Shmup Heroes
A pixel-pumping-package of two sizzling arcade shmups from Huey Games: Switch 'N' Shoot Endless arcade shoot-em-up action with just ONE button. Every shot fired changes your direction, and mastering this is the key to becoming a legend among the stars. Timing is everything! Hyper Sentinel A face-melting, pixel-pumping arcade shoot 'em up featuring awesome power-ups, epic boss battles and spectacular effects at a blistering 60fps. Blast into battle against giant space destroyers in Arcade Mode, tackle endless waves of enemies in Survival Mode and face off against epic level guardians in Boss Run mode.