Aery - Path of Corruption
The world is beautifully big and abstract and generally represents all thoughts that the protagonist has regarding his future. Each level represents a different path that the protagonist could take. Discover the different paths, find their possible outcomes, and find a good future for your new friend. Within the world, each level represents a different path that the protagonist could take and your task is to discover the different paths, find their possible outcomes, and help find a good future for the unknown protagonist. Within this imaginary world, you have to find a certain amount of memory shards to advance with the story and unlock more possible paths into the future. Once you have found all memory shards you are free to explore the next paths.