Eden Coil
A snake puzzle game where, on some levels, you control multiple snakes by switching between them while the others remain asleep. A top-down puzzle game where you guide a snake through carefully crafted levels, collecting apples and finding the way forward. As the game unfolds, new rules come into play. Some levels feature multiple snakes, and you can switch between them — only one moves at a time while the others remain asleep. Their positions become part of the puzzle, letting you block paths, set up moves, and solve challenges that require more than a straightforward route.