The Green Light + The Stairwell
Prepare for a journey into tension with two atmospheric horror experiences in one gripping package. In The Green Light, follow a desperate man seeking freedom as he travels toward a distant beacon that forces him to confront his inner darkness. Then, test your observation skills in The Stairwell, a psychological horror title where you must inspect a massive structure for uncanny anomalies and decide whether to head up or down. Face psychological terror, spot subtle details, and see if you can survive the mystery.