Police Chase (Xbox One Edition)
In Police Chase thrilling missions, powerful cars and fighting crime will be your routine! Whether it’s issuing offenders with parking and speeding tickets or thwarting terrorist plots and other crimes — only one thing counts in your job: Guarantee safety in your beat! Meet with informers, shadow suspects, chase perps and handle time-critical missions. Superfast action, a captivating story and a big, open game world call for courage, skill and fast reflexes! In Police Chase it all depends on you!